Friday, September 09, 2005

hehe

ok ok
disebabkan aku tader life, 2-3 hari ni ni aku dok obses giler dengan buku Harry Potter 6 ahahaha
aku masih tak dapat terima kenyataan Dumbledore mati, so sesambil buat keje kat opis, aku dok mencari giler babih teori-teori yang menyangkal bahawa Snape tu betray Dumbledore ahahaha
ok ok aku dah terbagi spoiler ahahaha lantak aa
dulu benda-benda camni aku slalu share ngan adik aku
camner kitorg gaduh pasal teori starwars, dia yg kenalkan aku ngan harry potter nih, and then camner kitorg dulu share minat bola sesama
skang ni dah mcm tak besh aa kalu nak borak ngan dia, lagi-lagi pasal buku HP ni, dia just cakap, "dopokk.. kan saya dah cakap buku tu depa bagi bad review.."
oh that's it ke?
ho adik saya dah jadi boringgg

hoho Desperate Housewives aku dah tengok abis satu season, anime Peach Girl pun dah abis, The Chronicles of Narnia pun dah abis aku baca, HP:HBP pun dah abis, aku dah sekali round sumer buku HP 1- 5 dah buat kali ntah ke berapa, bulan ni kat wayang sumer citer suxx, dvd pun dah abih stok dah, abih aku recycle tengok balik, bulan 9 ni pun bos-bos aku cakap tader projek besar sangat dah, so tak bebaper bz sangat dah, nak lepak borders baca The Broker pun memikirkan bas depan umah aku tu dah tak pegi Bukit Bintang dah, nak kene naik 2 transpot untuk sampai sana buat aku pikir lapan kali gak
adeih apa aku nak buat di masa lapang nih

aku tengok Tombstone lagi nih..
masuk tahun ni, dah 12 tahun aku suka sangat citer ni, hanya sebab ada Val Kilmer's version of Doc Holliday which is so fucking brilliant




hoo bosannya wiken nih

No comments: