Friday, April 14, 2006

secrets

ada satu komuniti ni aku suka masuk dan tengok-tengok sebab setiap hari moderator dia akan post 'secret' orang kat situ.
kalau sesiapa nak letak 'secret' dia, boleh email dekat moderator tu dalam bentuk 'paint' atau pakai photoshop atau software grafik yg lain, dan secret tu akan dikumpulkan dan dipostkan pada satu hari secara berjemaah, dan saper yg post secret tu kira anonymous la..
mcm-mcm secret ah aku tengok, dari yg lawak sampai yg siyers.. dan ada jugak antara dorang seolah-olah ada sama masalah dengan aku huhu.
aku pun terpk nak post secret kat situ gak tapi ntah la.. hehe
aku ada post jugak somesort like that kat forum aku masuk tu (BDN) dalam bentuk grafik, tapi i didn't dare to post my real secret, aku cuma luahkan dengan lirik lagu dan poems aku + gamba sikit-sikit yg tunjuk prasaan aku taim tu.

so my secret is i'm afraid for other people to know my secrets.. hehe

contoh:




klu berminat dan sebok suka baca secret orang gi sini

No comments: