Sunday, June 18, 2006

fuckin bz

the month of June..

aku ada event the whole fuckin' month, kene marah, kene maki dengan boss perkara biasa.
miting sana sini, macam-macam sampai otak saya wengg.

and another event of the century - World Cup '06 pulakk.. saya dah byk hari tidok 2-3 jam aja satu malam @_@.
the last one, WC 2002, tv aku rosak, so byk la aku terlepas, tengok final pon kat umah kawan.
tak dapat menikmati sepenunya kenikmatan BOLA.
this year pulak aku bz manjang, balik rumah rasa mcm nak tido tido tido je.
dah la astro aku dah tadak, lagi la mcm syial klu game penting tak dapat tengok aku akan rasa tensyen semacam.
and Germany sucks.
tapi aku still sokong dorang, my fave team.
maybe sebab aku sokong dorg dari zaman Lothar-howthehelli'mgonnaspellhisname-Mattheus kot.

and i gained another 10lbs.
fuck.
aku tader la makan byk sgt, maybe tido terlebeh kot, ntah i dunno.
tensyen kot.
aku tend to gain weight klu aku stress.
the worst thing is, org akan tanya, "Ko tensyen apsal kudin?'
oh, only if THEY knew.

dan demam X-Men aku dah abis, dengan that fuckin bastard Ratner merosakkan francais X-Men aku.

next, demam Harry Potter, but that nak dekat setahun lagi.
haha. the last one lasted about 6 months to recover.
i was so fucking obsessed.

demam Prison Break pun dah abis.
aku dalam proses menarik mangsa-mangsa lain untuk demam bersama aku.

Isnin and Selasa (19 & 20 June) dekat Kompleks Perdana Siswa, UM (tempat kene rompak 1.2 juta tu) ada International Food Fair.
my bosses worried sebab takot tader org, sebab student sumer cuti.
so saper yg pree tu jemput-jemput la datang walaupun tak makan pree ye.

No comments: