Monday, May 14, 2007

when the past is coming right at you

org kata, aku tatau sapa kata, org la takkan babih kot
err ok, org kata, kalau kite dok dalam keadaan mengingati masa silam, kite cepat tua
tapi kalau kita dok pikir pasal future, kita akan terasa muda
hahah buruk nau bile aku teranselet melayu

in my case, aku dah spent byk time reminiscence masa lampau, menyesali ape yg berlaku, menghukum diri sendrik atas kesalahan yg aku buat atau org len buat aku buat, maki diri sendrik, felt sorry for myself, byk 'what ifs' dan 'kalau la aku tak..'blablablablabla!!
mcm giler memakan diri jiwa kaco saket mental ah
so instead of that, aku pikir masa skang, mcm short-term plan dalam long-term plan tanpa ada family planning
sebab aku taknak pikir masa depan, nanti aku kuciwa
at least pikir masa skang pun ade pros and cons, wtf blablabla!

what happens klu masa lepas dok kejar aku?
mungkin saje nak test power kot
tapi klu setakat masa lepas buleh je aku tepis2 sepak sepak buat bodo, dan kemdian aku buleh je tido mcm biasa dengan jayanyer
tapi klu ORANG dari masa lepas datang balik kaco aku tu camner lak?
haaaaaaaaaaaa..............................!

Orang dari masa lampau #1
dari mula aku rasa suka kat kaum laki, dia la org pertama aku suka
tau la dia hensem (TDH wheee!!), dia tau plak aku crush giler babih ngan dia, lagi la dia jual mahai
mcm-mcm berlaku ah, campo tolak tetonggeng terbalik, nak dekat soploh tahun jugak aku suka gila ngan dia
hampeh sikit pun dia tak layan aku
kambeng punye jantan, err kambeng jantan?
dah la kawen ngan kelasmet aku yg betray aku plak tu
huh!
walaupun aku dah tader pape ngan dia, bile tgk ex-kelasmet aku (janda plak tu) kawen ngan dia, aku agak membara jugak
baru hari tu besday dia yg ke 30, anak sulung dia dah buleh merangkak dah
TETIBA DIA CALL AKU
pekejadah?
sepanjang 18 tahun aku kenal dia, baru 3 kali aku bercakap ngan dia, masa aku nak pindah skola
beberapa tahun lepas aku test test power call dia, pastu dia angkat plak tuu (dia masih bujang, tu pun putus mcm tader jodoh pon waaaa)
dan hari tu tetiba jer dengar sore macho dia, "elo elo bole cakap ngan ***n?"
WTF WTF WTF?
nak tanya khabar? huh selama ni tak penah nyer tepon aku
nak tanya aku camne? huh lepas nak dekat 2 dekad tak penahnyer nak tanya
saje nak dengar sore aku? huh alasan ape tuh, tau ler sore aku besh (bak kate si mamat poyo wahahaha.. err long story.. hnnss hnssss)
tapi aku ni besh je, layan plak tu wahahaha
lepas tu dia call lagi aku tak angkat.. tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttt
mampos la

Orang dari masa lampau #2
wahahaha boipren pertama aku keee? wahahaha zaman skolah punye citer
masa kitorg kunun2 kapel dulu, kejap anggap aku kawan biasa, kejap meroyan jeles aku layan laki lain
oh drama swasta kitorg kalah Sembilu wwoooo
citer zaman batu paleolitik
alih2 satu hari tetiba ade la org add aku kat ym
nama giler babih familiar
mcm nak tercabut jantung aku
burak sikit2 je, tapi aku kontrol tatau apsal
aku tau dia dah kawen tapi apsal jantung aku saket len mcm
aku rasa sebab dulu kitorg abis camtu je mcm ade unresolved issues, tergantung.. toingg
babih aaaaa
tapi ayat power siot
masa ngurat aku dulu ayat dia tader power mcm neh wahahaha!

Orang dari masa lampau #3
skandal masa aku blajar dulu
berkali-kali tepon aku berbunyik
nombo lawa plak tu
aku igt org bank ke, so aku angkat la
sore bapak punye familiar
bile dia kenalkan diri dia, aku mcm berbunyik HOOOOOOOOOOMAAAIIGODDDDD bapak punye kuat tanpa kaver pape
oh ni bukan stakat drama sembilu, pilem hindustan pun kalah (yup termasuk la ade adegan goleng goleng tuu
dia asalnya dari Malaysia timur, skang kat KL (WTF WTF WTF??)
ajak jumpe plak tuuuu
aa aku taknak, tapi aku kaver gila.. burak pun aku dok heheheheee!! heheheheee!! heheheheee!
ketag lutot
dia ngan sore dia yg penah membuat aku cair.. "Awak mcm dulu jugak laa."
"Err aa? Mmg la, takkan alien kot.. aa hihihii!" sumpah sore wa gedik beb!
lepas tu dia call lagi aku tutop tepon

tetiba time ni skendel lama sumer mencari aku
oo time dulu2 aku yg gedik sekor pon tak layan
mentang2 la dulu aku tak lawa skang dah lawa sikit kot kahkahkah puji diri sendrik

No comments: