Thursday, November 22, 2007

cite tv lagi

ni some of tv pilots that I managed to watch baru-baru ni.
one of them cite lama, dan lelain cite baru.
here's my review.

_________________________________________

Criminal Minds



well ekceli, signboard kat tiang LRT Bangsar tu dah kene ganti ngan citer ni, so bila aku balik keje je, nampak ler terpampang iklan citer ni tunjuk kat 8tv
dan tak silap aku ramai gak yg raving pasal citer ni besh
ala-ala The Profiler
so aku pikir, why not?
test power donlod pilot dulu

majoriti lead actors dlm citer ni aku mcm dah cham
sorang tu hero Dharma & Greg, sorang tu hero Birds of Prey dan sorang lagi, aku rasa muka bersepah

oh camne citer dia?
ok la, nothing like i've never seen
cuma zass tu tader sgt
agaknya aku ni dah disogokkan dengan CSI sampai citer camni mcm dah tader zas dah ngan aku
in fact, bila aku tgk citer polis2 siasat2 ni, klu hero masuk bilik mangsa pastu pegang sana sini, aku rasa mcm ah, dia dah tinggal fingerprints ngan dna merata2 konfem kantoii

maybe something's unique pasal citer ni sebab org dok raving merata2
ok la ok la aku donlod ep 2 nak tgk dulu
klu tader aura, gudbabai lah
trett trett

_________________________________________

Moonlight



well ekceli, org rekemen jugak
aku baca review, ada yg suka ada yg tak suka
tapi satu je yg aku suka
sebab ada Jason Dohring
who the hell is that aa?
oh aku lupa, tader sape tengok Veronica Mars
itu Logan boipren Veronica tu merangkap pakwe aku jugak hoho

so kerna dia la aku tgk citer ni mcm aku tengok Gossip Girl sebab ada Kristen Bell, tapi abaikan lah sebab Kristen Bell dah join Heroes kan

eniwey, aku rasa citer ni biasa je
ada la aura sikit2
ok ok hero dia hensem
tapi tader la sampai meragut jiwa aku kerna kehensemannya
heroin dia aku cham yg jadik Erica dalam movie Underworld tu ngan heroin Tristan + Isolde (wargg bila aku nak tengok aa citer neh??)
lawa kan? mcm Kate Winslet pun sket bau bau kentotnye

aku ekceli agak hampir obsess ngan lagenda vampire ni
tgk lah, aku tgk Buffy dan Angel dan aku tgk segala mak bapak movie yg ade kaitan ngan vampire
vampires fascinate me
dan aku pun kdg2 mai mood gothic gak bau bau kentot ayam

oh pilot ni aku sker part masa lagu Evanescence kuar tu
mungkin sebab aku sker lagu Amy Lee kot, tapi aku ada soft spot ngan pakwe hensem yg dalam dendiam protect awek yg dia sker
so mungkin aku akan continue donlod
KALAU hdd aku ade kosong ah hohoho

_________________________________________

Women's Murder Club



well ekceli, ni aku suka suka donlod
sebab aku baca2 mcm menarek gak
maybe cliched
tapi tatau lah
so aku request link kat kawan aku dan dia kasik aku rapidshare links (owh bless you saper yg jual aku rs account tu muahh!)
aku baru tengok tadi ekceli
dan org pertama aku eksaited nak bagitau citer ni besh ialah budak LEA
hahah

citer ni ekceli mcm hero sumer pompuan
sorang polis, sorang DA, sorang ME, dan sorang lagi reporter
masing2 ni kawan baik aa dan gunakan talent untuk solve crime blablabla yaddayadda
tapi aku tgk pilot mmg besh aa
lawak dan tader la siyers sgt

ni aku rekemen
dan aku akan go on donlod
mmg besh

Based on James Patterson's bestselling novels, The Women's Murder Club, four working women in San Francisco - a detective, a district attorney, a medical examiner and a reporter - use their expertise and unique talents to solve murder cases. Each woman is successful in her own field, but because of their unique friendship, they realize that pooling their resources during investigations leads to undiscovered clues and answers in both work and their personal lives.


owh gileee
byknye aku donloddd
you guys have no ideaaaa
bila la masa aku nak tengoookkkk

No comments: