Tuesday, December 25, 2007

define pathetic

aku baru abis maraton Grey's Anatomy Season 3 selama 2 hari
last aku tgk abis setakat episod 10 je
tu pun org len yg tolong donlodkan
so sebab aku ada akaun rs ni, aku donlod la sumer yg lain tapi dah simpan lama aku tak tgk
aku cuti lama ni aku layan je la

ekceli aku tak la suka sgt citer ni
masa Season 1 dulu ada 6 episod je
dan aku sker ekceli tengok Dr. Preston Burke tu hihi
pastu datang Season 2 ada Denny Duquette ngan McSteamy lapar
pastu mcm besh plak espesyeli taim season finale tu aku dah nangis2 part Denny mati tu
so aku terus sambung Season 3 sampai takat ep10

Season 3 mcm cilake ekceli
citer dia pusing2 kat situ gak.. sampai naik meluat aku tengok
org tu fuck org ni pastu suka org tu, pastu kapel pastu break dengan sebab yg bodoh
pastu medical cases dorg mcm bodoh

helloooo?
aku tgk ER, aku tgk Chicago Hope, aku tgk House
citer GA ni mcm watak dia perfect sgt
sampai perfectly imperfect
mcm dia je la yg ada problem, dia je la yg saket jiwa, dia je la yg ada troma
bodoh bodoh bodoh
paling saket ati, Izzie tu, aku rasa Denny mati timeline dia tader la sampai setahun kan
aku rasa buleh troma wooo lama woo
tapi dia buleh jatuh chenta ngan best friend dia sendrik?
pompuan jenis apa ni?
aku bet, ni bukan true love
dan sebab kontrak Isaiah Washington abis, buleh depa buat dia ilang camtu je
bodohnyee
and then hanya sebab Meredith givap life dia, Derek nak bla?
depa lupa ke betapa susah betapa byk dugaan masa depa nak kapel dulu
Derek nak bla camtu je
ape nii?

huk ala giler bodoh jadik soap opera yg mcm bold and beautiful tu
pastu nak dekat2 abis season tunjuk la sipi2 citer Private Practice
walaupun aku truja sebab Tim Daly masih sgt hensem, tapi depa nak buat mcm citer tu lawak la tacing la
tak menjadi langsungg
mcm bodoh dan sgt la poyo

dan aku ada mensyen tak citer ni mcm fuckin music video plak
sebab depa guna background music dalam setiap scene secara melampau
dah lagu tak besh

owh gilee spoil spoil spoil
give me back my fuckin 15 hours!!

cukup setakat ni je, mampos aku tak donlod season 4 dan seterusnya

No comments: