Tuesday, April 15, 2008

my poor classmates

minggu depan dah final exam
minggu ni supposedly study week
tapi sepanjang aku diploma sampai la skang ni, the so-called study week cuma wujud dalam kalendar akademik dan alam kayangan syurgawi je
dalam erti kate lain 'fucking bullshit'

group aku ade 5 org
sumer personaliti dah berubah lepas 2 sem kitorg bersama
sorang tu kene migrain sampai 2 hari tak bangun
sorang tu darah naik jadi darah tinggi
sorang tu tensi dia melampaui batasan, datang kelas muke mcm taik, cakap intonasi mcm robot
sorang tu cool exterior, tapi status ym dia aku tgk mcm nak gile jugak la
aku pulak takyah cite lah

senin aritu ade presentation final projek
aku tak gi kelas
tapi depa citer apa la bala kitorg, masa nak present tu laptop tiba2 buat hal
sekor pun tader bekap file
terpaksa la jugak present ngan ape yg ade

esok final submission satu subjek programming ni
FIY, programming adelah subjek yg aku paling bodoh selain subjek matematik

buleh ke aku siapkan malam ni jugak?
aku penah buat keje gile siapkan satu projek dalam tempoh 8 jam
tu zaman aku perkasa dulu skang tatau ler

aduhai seksanye nak jadi pandai


No comments: