Tuesday, January 06, 2009

cite hindustan le plak

dulu masa kat melaka dulu la yg aku mule diajar tengok citer SHAHRUKH KHAN wahahaha
aku tgk Dil To Pagal Hai ngan Kuch Kuch Hota Hai tanpa subtitle
sebab ada sorg budak depan bilik aku tukang transelet

bila dah diajar kan, aku balik rumah aku layan lagi 2 citer SRK
2-2 aku suke sangat
peberet aku sampai skang
satu Yes Boss ngan satu lagi my absolute peberet, Dilwale Dulhania Le Jayenge

aku suka sangat Dilwale ni
lebeh dari aku suke citer2 SRK yang lain
walopun aku tak baper suke sgt ending dia
bapak Simran mcm senang je lepaskan anak dia kat Raj

aku suke ada byk scene dlm cite ni
lagu2 dia pun besh gile babih

1. masa Simran ngan Raj kene tinggal ngan kengkawan depa

tinggal depa dua org je
Simran punye la bengang ngan Raj wahahahaha
pastu depa lepak kat satu rumah ni
mcm sgt sejuk la
nak panaskan badan mcm kene menom arak tu
Simran ni ekceli tak penah menom
dia bantai menom bapak nye banyak
pastu jadik mcm biol
pastu ada la lagu Zara Sa Jhoom Loom Main (betul ke eja)
klaka
pastu bila Simran dah sober, jaga2 dia sebilik ngan Raj
Raj plak gi gempaq hindu kata kunun depa dah tido sama
klaka gile tgk Simran nanges gile2 wahahaha

2. lagu ni besh sebab mcm angau2

depa dah nak berpisah
taim tu Simran dah cair gile ngan Raj ni ekceli
pastu setat la lagu ni

tadaa


yg klakanye
masing2 terangau2
sorang terbayang yg sinun tu sini, sorang terbayang2 kat sana
aku angau gak sket
masa Simran jenjalan tibe2 Raj lalu dan pegang tangan dia
wahahahaha

3. masa Simran dah balik India kene paksa kawen

ha ni setat lagu yg maha femes tu ape tu Tu Je Deka To ape tah
Simran dah mcm rindu2 ferast2 kan
tibe2 dia dengar bunyik loceng lembu yg Raj kutip kat rumah dia tu
pastu dia larik2, dia nampak Raj
dia ingat dia mimpi terbayang2 lagi
tapi rupanye Raj mmg datang betul kat dia
besh laa wahahahaha

cite ni mmg besh la
camne Raj menyamar ekceli cara kotor lah nak pikat femili Simran ni
ngan tipo sumer org
paling susah skali nak amek hati bapak Simran ni sebab ada kes masa kat London dulu wahahaha
sampai ada minah tu tersuke plak kat Raj ni
tapi chenta nye pasal la

ending dia kurang besh la
tapi sesungguhnye ni citer ni aku tengok lapan juta kali pun tak jemu
ngan Kajol yg lawa dan tembam2, SRK yg srabai2 tapi masih mude lagi
nampak mcm fresh la
besh la

walopun korg tak minat citer hindustan, kene skali lah layan citer ni
besh la
siyes

2 comments:

Ilyana Ouchi said...

uuyyeehhh.
citer ni paling best!
hihi~

lagu-lagu memang layan. suka dengar masa kajol dalam scene bertunang. wwoohhhhhh!

siap burn dalam cd, kadang dengar kat kereta.
hik hik hik.

achique said...

aku stil ingat masa pinjam wokmen@walkman ko masa tu, aku ingat kaset ape laa dlm tu.
rupenye kaset soundtrack DILWALE.
hehehehhehehe....

aku pon layan beh jer
masa dlm lecture hall...