Monday, July 25, 2005

harry potter

tgh pokai giler ah skang ni..
bila lalu jer konikuniya tu, aku ngelat aar nak masuk.. kang aku tgk poster buku Harry Potter tu kang aku bleh jadi mentally unstable.. arh tensinyer..

dulu masa aku tanam anggur, masa Harry Potter and The Order of The Phoenix kuar, aku tensi giler babih gak.. dah la tak keje, pastu tader duet ah nak beli buku Harry Potter tu..
seb baik ada sorang hamba Allah yg baik ati ni kasik aku link soft copy buku tu, tapi takkan nak baca kat word jer kan, naik joleng aa mata aku..
so aku buat la err.. satu keje sangat err.. kira bodoh aa jugak bagi orang level stended macam aku.. ehee
err.. aku print.. aah.. aku PRINT satu buku Harry Potter and The Order of The Phoenix tu, bayangkan baper byk muka surat syiall..
satu A4, besar gabak giler..
pastu aku design kulit dia leklok.. pastu aku print, pastu aku bawak gi kedai aku binding..
ahaha.. abah aku cakap tu keje bodoh sebab kos dia lebeh kurang jer mcm beli baru..
yer la duet ink lagi, pastu masa lagi, kertas lagi..
ahaha..
taim tu aku tak pk apa dah.. aku igt nak dapat buku tu segera pastu nak baca.. tak kira apa dah..
i just didn't want to be left out..

sumpah taknak buat keje bodoh tu dah..
lepas print satu buku tu, printer canon aku yg mmg lunyai sejak print beribu keping untuk tesis tu secara resmi menamatkan riwayatnya..
lepas ni aku mmg niat nak beli ah buku Harry Potter baru nih.. lantak aa apa jadik pon..

the movies are such disappointments, but the books - JK Rowling rocks!!

No comments: