Friday, October 21, 2005

lama giler

aku tader mood nak mengarang kat sini
aku dah siap dah layout baru, serabut mcm biasa la ahahah stail aku, cuma mcm biasa la kat mata aku ni ada je tak kene dan nak kene ubah
nanti aa

lagi lebeh kurang 2 minggu nak abis posa
lagi 2 minggu lebeh kurang nak pecah otak pk "apa la nak makan bukak posa karang.."
aku fedap dengan jem kl, aku fedap dok kl..
nak balik jem, nak gi param jem, kat param jem, nak gi terawih jem, dekat masjid berebut parking, jem lagi, balik jem lagi.. buang masa buang usia tua sesia jer..
pastu setan hidup bulan posa ni makin menjadi-jadi jugak, bawak kete mcm pukimak jalan bapak mertua ko punye, parking suka hati pala hotak mangkuk hayun ko, ah menguji kesabaran betul..
oh sial aku mencarot.
adelah cilake.

aku pun dah tader merayau di waktu mlm selain dari pegi masjid dan melepek kat rumah (oh sungguh baiknyer aku skang)..
ada la beberapa kali ponteng terawih sebab demam, saket pala, malas dan pegi giant hehe
bila tringat nak kuar sabtu ahad, ingat nak la jugak sevey baju raya, kene pk lapan juta kali balik, sanggup ke aku harung umat bapak ramai dengan jem mcm nak mampos tu gi kl
aku pun sudah menjadi anti-sosial, kdg-kdg seminggu henset aku tak berbunyik, dan aku ketandusan kaseh sayang kawan-kawan aku ahahah..
nak ajak buka sama, kene pk JEM! orang ramai, nak solat kat mana, fulus kene kuar.. ish..
kalu tak buka sama, bila lagi kan, ntah tidak tahun depan aku jumpa lagi bulan posa..
my social life is in a bit of borderline dilemma these days..

so aku membuat keputusan, RAYA.
raya aku adalah raya sempoi seperti tahun-tahun lepas
baju kurung recycle, biskot raya tu pun kalu abang aku tringat nak beli, dan melepek depan tv
oh mungkin raya kang aku akan melepaskan gian aku gi mewayang.. hoho idea yg sangat baik
kalu cek aku celar minggu depan, kan kuusung adik-adik aku ngan abah aku (err kete abah aku usung aku la sebenarnya) balik kedah.. tapi bila pk jem kat highway plus tu aku mcm aarrhhhh...

kata la aku poyo, tapi aku sedeh ramadhan hampir berlalu lagi.. huhu
berdosakah aku kalu aku cakap raya tu setakat hari yg aku buleh makan siang balik jer?

ah lantak.
skang ni aku tunggu kedatangan Harry Potter
kalu tak best aku akan saman itu JK Rowling dan konco konconyer
that's the only hope i can get in this time of uncertainty
yeah, a Harry Potter movie
picture that, i vaguely can imagine some sort of silver lining amongst the dark purple sky

No comments: