Sunday, July 02, 2006

recovering

thanks untuk kawan-kawan dan kenalan internet yang bagi support, yg ziarah, yg sms, yg ucap slamat, yg itu ini blablabla.. every little thing you guys did tak kira la kenal atau tak, means A LOT to me.
really.
aku tatau nak cakap 'arigato' kat mana, so sini ok la kot. hehe.

aku baru baik demam selsema yg rasanya teruk la kot.
sebab it lasted for about a week.
so dalam seminggu lebeh ni, i was cut off from almost everything, Bola, keje, social life, almost everything normal la.
so mcm a bit hectic sket nak susun balik.
ni kira aku ambik cuti terpanjang sejak aku keja la, 6 hari, campur 2 hari mc, yg lagi 4 hari tu.. err considered EL kot haha.. apa aku nak kelentong bos aku nih.

apa aku nak tulih lagi nih? hoho aku cikewa jugak siiiikit Brazil kalah.. hahaha.
tu jer kot.
hahaha hohohoo hihihi

tu jer kot.
that was a heck of a goal, Henry.

No comments: