Sunday, January 14, 2007

daisukiii


Lagu #1: Avril Lavigne - Keep Holding On
mcm tak caya jer aku suka lagu ni
lirik typical biasa jer, tapi muzik melodi dia mcm berhantu ah
theme from movie Eragon, tapi aku tak tengok2 lagi movie dia
lagipun review dia mcm tak besh
buku dia agak ok la, buku bebudak
nanti lah aku dapatkan dvd chap lanun dia kedai ah chong di loyatt yg berdekatan
nak donlod? mp3 yg aku ada ni kira high quality gak nih
taim offpeak aku donlod tak sampai 1 menet hehe..

Download Keep Holding On



Lagu #2: Daughtry - It's Not Over
fest time dengar mcm wahhhhhhhh.. meleleh aku dengar kemachoan sore dia
tapi aku sampai mampos tatau saper penyanyi dia, tatau apsal slalu miss dj sebut2 nama dia
laaamaaa baru aku tau
tapi tak kenal aku ingat band baru (sebab aku tak tengok American Idol hehe)
lepas aku tau tu, mcm biasa la aku mencari
tapi disebabkan internet tengah lembab semput giler babih terbang, aku gagal untuk donlod full album dia.. tgh berusaha keras nih
oh lagu dia besh gilerrrr.. sore besh gilerrrr... cuma typical lah mcm modern rock lain ye.. mcm dah biasa dengar
tapi the VOICE that blew me away.
cer dengar line chorus yg last tu.. it's not overrrr.. wahhhhhh
btw saper yg compose lagu dorg aa?
anyway, link lagu ngan album aku share jer lah ye.

Daughtry Full Album
It's Not Over

The video:
owhhhhh Chris Daughtry abg_butak rupanya
ooohhh pakai eyeliner.. wahhhh macho syialll

MV ni besh la.. kene sangat dengan lagu dia
laki ni baru kuar slammer.. seblom dia masuk tu awek dia preggie
bila dia kuar, dia mcm bertekad la taknak jahat dah
oh tengok la last2 touching gilerr..
beshh aa



yeahh mari mendengar lagu-lagu depa ini lapan juta kali sampai muntah hooooo

No comments: