Saturday, January 20, 2007

haha cumill

aa aku sker giler lagu ni wahahaha
Patrick Stump punyer sore owhh besh giler
aku ingat memula mamat Adam Levine (Maroon 5) tu, tapi lepas 2 saat dah tau lagu FOB.
Dance Dance dah officially jadi one of my favourite songs of all time, yg kalau aku dengar lapan juta kali pun takkan busan
dan VC dia mcm cumell jer kan kan ahahaha

dalam VC ni Pete Wentz parodied pasal kes gamba kotey dia yg tersebar seluruh alam tu yg aku accidently tertengok (damn you Kelly! tercemar otak aku yg suci murni nih uwaaa!) buat medulaoblongata aku terencat jap, tapi hensem aaaaa wahahaha
pastu ada scene yg Patrick ngan Joe tido berpelukan tu wahahaha
cumel jer
pastu ada ramai jugak karekter dari dorg punyer VC yg lain
pastu mamat Seth Green (Buffy, The Italian Job) ngan Michelle Trachtenberg (The Ice Princess, Buffy) pun ade.
besh aa dorang bikin mockery kat sumer kontroversi yg penah melanda dorang.

this is not MCR people
either love them or hate them
skang ni, aku somewhere in between

download 'This Ain't A Scene, It's An Goddamn Arms Race'
download FOB full album 'Infinity On High'



No comments: