Sunday, May 11, 2008

shopping skek

semalam lepas abis keje aku di MidValley, aku pun jenjalan sket
ingat nak beli kasut, tapi aku pakai stoken pulak, mcm malu aku nak terai2 kasut
takot kaki aku berstoken tu bau baeng plak

aku bace dlm paper, kat kapor, olay total efek rege murah dalam RM28++ gitu
biasanya dalam RM38 la klu sale pon, klu tak sale dalam RM40++
aku bergegas la gi kapor
gi tengok, mcm dah takde
owh brg murah cepat abis
kuciwanye kuciwanye

so aku gi guardian, tgk rege RM33.50
mcm nak beli, tapi aku igt buleh la gi tengok kat watson dulu
bile dah naik atas, kaki aku mcm saket (ye la kasut lama dah mintak ditukar hihi)
tgk kat watson rege dalam RM35.50, mahai 2 hengget je
igt nak turun bawah tapi mcm dah rasa penattt
so aku belik je lah

sesambil tu
aku belik ni juge sengihnampakgigi

ekceli Revlon tak besh
aku prefer Loreal, tapi Loreal mahai ler plak
yg 2 in 1 tu nak dekat 50 hengget
baik beli yg ni, dapat le 30 hengget sengihnampakgigi

pastu aku belik lipstick apetah jenama, yg kaler gotik tu (bile la nak pakai aku pun tatau)
pastu Silky White 2-way foundation tu, dapat pree refill
dan Pharmaton kat abah
rege RM99.90 ekceli
sebab abah aku skang mcm tak sehat pastu dia kate supplement dia byk dah nak abis, aku beli je la
alang2 pakai duit plastik kan


total sumer = RM230++ duit *pengsan*

No comments: