Tuesday, April 21, 2009

piercing

aku ni ekceli pain intolerant
tapi aku tatau apsal aku buleh tahan tindik2 ni

aku first tindik tlinga masa umo aku 5 tahun
blom masuk tadika lagi
mak aku paksa
saket gak

pastu masa aku kat melaka
aku terpengaruh ngan rakan sebaya
aku tindik lagi dua
tu saket laaaaaa

pastu
aku tindik kening
sebab terpengaruh mcm Amy Lee Evanescence

tindik sendrik pakai ais, gambit sarawak ngan jarum
sakettt

tapi tak kekal lama sebab jenuh kaver kat abah aku

lepas tu aku tindik hidung la plakk
ni aku terpengaruh ngan kap lam ya nga mana pun aku tatau
nak kata terpengaruh ngan lembu tak jugak
sebab lembu tak hensem
ni la mende paling saket aku buat kat diri sendrik
sebulan ah jugak hidung aku nak baik
sakettttt


lepas tu dgn tak terpengaruh ngan sape2 atau mana2 artis
aku pierce tlinga aku seblah kiri la, lagi 3 cocok
gile hape tah
bukan aku pakai subang slalu pon
saket gak
nak sebulan gak nak baik
aku tido mengiring seblah kanan je

kalo perot aku lawa
mau gak aku terai navel piercing
seb baik perot aku tak lawa kan
seb baik aku bukan jenis menyeksi

apsal aku buat keje2 bodoh ni?
aku pon tatau wahahahahahaha

skang tade nak cocok mana2 dah kot
mcm dah rasa sezen dah
cukup la cocok2 zaman jahiliyah dulu lah
skang subang hape pon aku tak pakai
mcm dah malas lah
tapi aku jaga lagi sumer yg penah dicocok
penat woo menahan saket tak akan aku biar depa terpalam sendrik
bia lah menjadi kenangan zaman gotik jadian suatu masa dahulooo


post signature

5 comments:

amoi said...

giler obses gak ko dgn piercing ek...aku darjah 6 baru tindik tinga...tu pon takot...kalo suh aku tindik skrg mmg aku tamo dah...hahaha...

NedLi Natalisz said...

kurang-kurang ko bertindik moi (^^i). aku jgn haraplaa.. aku takut (^^ii)..

dan cam ner adreen bleh slamber jer tindik pakai jarum? huhuhu seriau laa.

SN said...

giler la ko tindik sendiri..aku org buat pun seriyau giler..apatah lagi nak buat sendiri...

amir fififudin said...

tindek tu apa la sangat..
bandeng ngan cubitan cik far..

sherrina said...

aku tak penah tindik sehingga ke hari ini kerana terlalu takut.