Thursday, February 11, 2010

tired

sejak bebrapa harini, aku rasa letih gila babih berterbangan
aku mcm keje non-stop pon ade
wiken pon gi sana sini
tido mcm tak cukop (eleh ni tipo)
nak cek tahap kecergasan aku camne, aku rasa sama je mcm 10 tahun dulu kot
aku tade transpot sendrik, so kdg2 aku still guna kaki, bas, tren untuk bergerak dan ini ekceli mengambil tenaga yg byk untuk berlari, melompat dan berdiri untuk satu tempoh masa yg lama

nak banding 10 tahun dulu
of kos aku tido kul 2-3 pagi, bangun pagi2 bute nak gi kelas
tapi dalam kelas of kos leh sambung tido
tade masalah
tolak campo ekceli tido aku cukop gak
skang ni, bangun pagi2 bute
kdg2 ayam pon blom bangun lagi aku dah bangun
keje of kos la taleh tido
guna pala hotak lagi penat dari guna tenaga fizikal ekceli
petang aku dah terklepek
kul 10 mata aku dah satu line

nak kata sebab dulu muda tenaga kuat
aku rilek je leh jalan kaki dari sg wang ke klcc, pertama/sogo ke cm, pusing round midveli lapan kali cari kasut/beg
building opis aku ke stesen LRT terdekat ada la 15-20 menet jalan kaki

aku rasa aku kuat jalan kaki je kot
tu je point aku kat sini wahahahaha



post signature

2 comments:

Anonymous said...

aku ni buta sikit fasal jenama kete, ni kete Hyundai peten mana? berapa rege dia yek cik kuden?

khabar khabarkan le yek..mana tahu aku lak teringin nak meminangnya pulak.

bis^ler ni^

neko tachi said...

hyundai i10. rege dalam 46k. aku rasa org mlayu kita tak berminat sebab minyak tak beberapa ekonomi mcm viva atau myvi.