Thursday, December 28, 2006

cacat

oh klu aku teruskan menaip secara rasminya aku ni mmg unsympathetic beeee*tch dekat org yg kene tempias kat Taiwan sana nun

eniwey ondewey updeweyy yennadeyy..
aku tak baper buleh function la kalau internet tadak
kira mcm aku ni online sehari dalam 12++ jam
dulu masa ada pc kat umah mmg konfem 24-7
nick aku la dok nyala manjang kat ym tu
tu masa tgh hangat berym
tapi skang pakwe_hensem pun sama ada semakin pupus atau semakin byk yg jadi gay, aku pun tuka selera.. skang ni tgh gian mendonlod
internet aku skang ialah untuk mendonlod je
bia jer dia donlod sesambil tu aku lepak la tgk part yg dah abih donlod sambil makan twisties perisa keju
nanti cuti 4 hari, aku tader stok citer la.. aaa aku nak buat apa?
rasa mcm nak lepak opis jer, tapi sejak kes akak_cleaner tu jumpa cik ponti tghhari buta kat bangunan opis aku, sumpah aku tak dtg keje klu pablik holiday
kang tetiber jer aku ada kawan kan seblah.. hihihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...........

klu kat opis aku paling terasa ialah ketiadaan pakcik_google
kira pakcik_google ngan aku macam sahabat pena la skang
pape sket aku tanya pakcik_google
susah aa klu pakcik_gugel tader

pape pun Selamat Hari Raya Qurban ye.

fuh fuhh buleh ler publish aminnnn.....!!

No comments: