Tuesday, December 19, 2006

M!zUnd3rSt00D

semalam aku taip something which can be described as personal.
immediately aku dapat a message yg agak 'panjang berjela' la.. something i've seen dan read before.
oh silap besar la klu ko pilih aku untuk ko ceramah.

pasal apa aku reluctant untuk tulis bende personal dalam blog ni atau anywhere else dekat internet bukan pasal aku fobia atau takut dengan pandangan orang lain yang begitu cepat judge orang lain hanya dengan membaca sebaris ayat written on the internet.
problem aku bukan pandangan orang lain terhadap aku
problem aku adalah dengan orang lain.
my problem is with people who are narrow-minded and stupid enough to judge other people from what they read on the INTERNET.
ape punya kebangangankah itu?

oh aku chill jer nih
aku tak marah.
i've been through worse in real life.
di mana aku difitnah lesbo disebabkan aku overprotective over my vulnerable best friend.
di mana aku dipanggil untuk kaunseling disebabkan orang kata aku ni sewel.
di mana nama aku berconteng-conteng dalam toilet laki yg kata aku ni pembunuh kuceng dan minum darah itik.. wahahahaha

why?
sebab aku tak dress normallly mcm orang lain?
pasal masa tu aku tgh dalam phase pakai all black, pakai pin kat tlinga, tindik sana sini dan dengar lagu rock?
atau aku tak mengendeng atau bersosial dekat kantin skolah atau kat cafe kampus mcm budak-budak lain?
oh pompuan kene dengar lagu kumpulan Scoin jer la masa tu eh?

stail aku diffrent.
aku tak macam kebanyakan orang lain, tapi aku still normal.
aku ada cara aku sendiri, dan aku paham ia tak semestinya menyejukkan mata orang lain.
so takkan nak sejukkan mata org lain aku kena ikut cara org lain?
fuck lah.
apa yg aku taip kat sini tak melambangkan 100% diri aku yg sebenarnya.
what the fuck aku nak citer hal pribadi aku supaya satu populasi internet yang ntah saper2 ni nak baca?
and then gambar aku dah mmg dengan rela hati aku letak bersepah
takkan aku terlalu bodoh nak citer everything mcm ada seten org lain
so bile aku citer something yg tah pape, tetiba jer ada makhluk terus judge aku camtu camne hanya sebab i'm currently fucking obsessed with My Chemical Romance's songs
ha ha ha.

i've always been different, and a total weirdo.
aku melawan arus.
tapi aku tak giler
aku masih waras.
dan aku bertambah dewasa dan tak cepat melenting macam masa muda-muda dulu.
anyway teguran yg stereotaip tu aku amek gist yg mana baik, insyallah aku ikut dan turut memperingati diri aku sendrik.

bab agama, don't worry.
i know what i'm doing walaupun tak perfect.
nobody's perfect, even alim ulama pun ada buat salah.
yang maksum cuma Rasul dan nabi-nabi kita jer.

no wonder aku shun away from people.
no wonder aku anti-social.
no wonder aku malas nak kawan dengan orang.
sebab some people sucks.
realiti dan alam saiber.
baper kali dah aku bagi bunga dan org bagi aku taik.
people just sucks.

ni last aku citer pasal diri aku.
kalau nak kenal aku, kenali lah diri aku dengan channel yang betul
don't assume you know me just because you can.
jangan nak main terjah jer
aku tak makan orang la
i'm cool.
really.

No comments: