Thursday, October 30, 2014

The Sims 4

Beberapa minggu lalu, seorang suami yg paling kacak di dunia belikan isteri dia game ni.

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... orgasmmmmmm..
Aku dah sevey2 kat website dia, tapi sumpah tak mampu nak beli dah skang dalam keadaan kewangan yg cukup2 untuk meneruskan kehidupan ni.
Tapi satu haritu, laki aku bagi seperais.
Gembiranyaaa..
Aku jenis sorang pompuan yang tak perlu belikan rantai emas ke baju mahal2 ke bra Mark & Spencer ke.
Ni pon dah besh gilaaaa..

Apsal kene beli ori?
Sebab aku dok sevey2 skang ni The Sims 4 taleh main pirate copy.
Kalo main, gamba pixelated.
Dulu aku main The Sims sampai The Sims 3, semua aku beli/donlod chap lanun.
Ni adelah first time beli ori ok.

Main ni mmg tak ingat makan minum tido segala.
Been there, done that.
Tapi skang taleh obsess main mcm dedulu, tapi aku masih main.
Dah masuk generasi ke-3 dah  ni aku main.

Ok la ni nanti sambung la.
Aku siap letak label baru dlm blog ni tak penah cite pasal game kannnn..


No comments: