Wednesday, November 19, 2014

30 Soalan-Soalan Part 2

Part 1

11. Gamba lagi

huahua

12. Pet Peeves.
Tiga jeeeee?
TIGA JEEEEEE?
Owh please manusia berOCD mcm aku ada at least hundreds of pet peeves.
Soklan camni dia mintak tiga jeeeee

1. People who are late for everythingg
Aku tak suka. Annoyed as fuck. Sebab aku early. Aku punctual.
Tapi fitrah org mesia ni, appoinment ke deting ke lets say kul 12, kul 12 baru nak bertolak, assuming org lain pon lambat sama. Last2 segala start kul 1. Even meeting kat opis pun, kata je kul 2, kul 2 suku baru mula.
Aghhh aku mcm sgt rasa annoyed and buleh spoil mood.
2. Manusia yang suka chew with mouth open.
Ah sgt rude la aku rasa. Eh helloooo.. I can practically see the food being squashed by your molars. chompchompchomp.. lagi2 ada bunyi yg sgt kuat.. nampak segala isi dalam mulut ko mcm washing machine golong golong.
Come on la ni table manners la. Aku bukan nak kata aku makan supan sangat tapi  there's nothing as gross as this. Dah la kunyah mulut terbukak, bercakap pulak tu. Air liur ko terpercik la paling busuk pon 2 meter.
3. Manusia yang beratur masa nak order makanan, lepas sampai giliran depa baru nak pikir ape nak makan.
Aku kadang2 queue panjang sampai siap buleh main game selevel dua, sampai giliran org depan aku, masa tu la baru nak pikir apa yang sedap eh? Berapa harga ni? Baru nak fiddle with the menus. HOLY FUCK ko buat apa selama ni ko beratur ha? Tak buleh decide dah ke?
Aku ni belum masuk kedai lagi dah tahu dah dalam pala apa yg nak order, just in case tak available what's the back-up. Time is precious my friends.

13. The best thing that happened to you this week.
Semlm aku gi shopping penyapu dengan plunger dekat kedai Barangan Am Trump.
Perasaan mcm masuk Daiso, tapi tade aircon dan bukan semua barang dia RM5.

Berangan la nak beli tapi jadah kan nak bakar babih beratur kat umah flat.
Berangan adelah osem la tapi.

14. Things you want to say to Five different people
Nak cakap tapi tak tercakap atau cakap dalam hati je. Identity undisclosed la tapi kan.

Orang 1: Ko parking mana?
Orang 2: Malam kang nak makan ape?
Orang 3: Oh bulan..
Orang-orang ramai 4: Hohoho hahaha padan muka harini nak parking mana semorang
Orang 5: Org yg branak tahun 1995 pun dah legally adult tau tahun ni.

15. The good, the bad, the ugly
The good: aku ni pemurah orgnya
The bad: aku ni pemurah dgn carutan orgnya
The ugly: I could get arrested kalo bagitau

16. The month you were happiest this year. Why.
Bulan Mei.
Sebab 30 April aku resign dari tempat hampir neraka dunia tu.
Best fucking decision ever.
Kul 5.00 aku thumbprint logoff buat kali terakhir, aku practically running to my car.
So permulaan bulan Mei, aku tayah bangun pagi2 buta, drive pi situ, nak ngadap orang2 kat situ adelah perasaan kelegaan tak tidak tercapai akal.
Sadly, pertengahan bulan Mei, abah masuk hospital, so tak kekal lama la kegembiraan.
Apa pun, aku lega tinggalkan tempat tu, dgn jawatan pegawai dan tangga gaji tertinggi aku penah dapat.
No fucking regrets.

17. Do you collect anything?
Dulu masa kaya aku collect baju, mekap, perfume.
Skang aku collect barangan Daiso, barang kaler pink, stiker2 comel.


18. What's in Your Bag?

tudiaaa

20. Photos with your friends
Gamba lagi.



Ok la ada lagi 10 haihhh tamau buat la lenkali dah

No comments: