Friday, February 06, 2015

TGV Movie Club



Aku dapat email ni promote la bayar RM25 (normal price RM28) untuk TGV movie club
Since aku dah tak tengok wayang dah (last time tengok Guardians Of The Galaxy) aku mcm nak ignore je mende ni.
Tapi aku dok baca privilege dia, tiket free, birthday freebies blabla, sampai part advance screening.
Pastu toinggg pala hotak aku terbayang tahun ni kuar The Avengers dengan Star Wars.
Toinggg dan segala movie superhero dan sci-fi yg akan kuar pada waktu2 mendatang.
Baiklah. Geek rules.
Terbang 25 ringgit.


Hokaaayyy ada 4 tiket free satu expired dlm masa sebulan, satu lagi in 6 months.
Yang penting ADVANCED BOOKING!
I don't fucking caaaaaare I wanna be among the first human being on the planet yang tengok Star Wars!!

Tapi ekceli aku malas gila nak mewayang skang.
Mungkin faktor usia.
Dan aku ada unifi.
Dan aku ada xfinity.

So kalo kira costing satu tiket wayang skang ni at least RM12, since aku prefer couple seat, at least RM28.
Campur dengan popcorn combo set, dalam 8-10 bucks
So total sekali tengok dalam 25-40 bucks.
Tiket free ada 4, free regular popcorn 2.
Total cost of freebies approx RM12x4 + RM8, dalam RM50 la lebeh kurang.
So aku untung dalam 20 bucks jugak.

Ok la since ada tiket nak expired lagi 4 weekends, aku kene redeem lah.
Ohoi malasnye.

No comments: