Wednesday, August 24, 2005

makanan

shedapnyerr..

dari kiri susu dutch lady perisa cekelat belgian - mcm ice-blended baru kat kopibin tu..
sedap gak sebab rasa dia cekelat tapi manis lebeh sket
lagi sikit mcm srupa ngan ice-blended pasar malam kat umah aku.. hehe
pastu sebelah tu susu dutch lady perisa vienna coffee, mcm rasa kopi biasa je cuma lebeh susu, dah namanya latte kan, bab kopi ni aku no komen sebab aku tatau pape
yg penting sedap masuk tekak aku sudah
pastu yg botol banyak tu lak yg neskepe mistra perisa tiramisu
haa yang ni seeeeeedaaaaaaaapppp giiilerrrrrrr
aku dah terai gold roast.. wekk.. pahit nak mampos
banana caramel jer blom sebab aku tak rasa kopi pisang ni mcm tak sesuai jer
tapi tiramisu ni sedaappp

haa tau kan aku ni tak makan sayur kan, tapi dalam beberapa occasions, aku telah berjaya mengabihkan kfc punya popcorn ciken garden salad dia tu
cuma aku tak beberapa makan cherry tomato dia sebab rasa hanyai satu macam, tapi sayur lain sumer abisssssss...
good girl.

No comments: