Thursday, August 04, 2005

ngantuk

ubat ngantuk aku

  • coke
  • neskefe serbuk

boh sikit, sikiiiittt jer dalam papercup atau pun mug ke, pastu tuang coke tu dalam cawan tu..
pastu nikmati la buih-buih ala-ala kopi kapucino yg terhasil akibat satu tindakbalas kimia yg aku sendrik tatau pejadah formula dia sebab aku tak penah amek subjek kimia masa skolah dulu..
sebenarnya, dulu masa blajar, aku slalu buat benda alah ni, nak kasik extra kafein dalam saluran darah aku untuk ngelakkan ngantuk taim stadi..
kira menjadi aa jugak kot, sebab skali aku zass benda alah ni mau 2 hari aku tak tido ahahah
aku tader aa rekemen soh minum benda alah ni, tapi kalu dah terdesak sangat tu zass aa..
aku zass benda alah ni semalam sebab dah baper malam aku tak bleh tido, pastu siang-siang rasa manjang mcm nak meniduri diri sendrik jer..
tapi shedaapp.. rasa mcm coke terlebih perisa jer.. hehe

No comments: