Friday, December 02, 2005

aku officially kene sort

aku dok buat quiz slalu dapat Hufflepuff.
byk quiz dari yg stupid bodoh sampai la soklan susah giler, mmg aku dapat Hufflepuff..
mmg seswai pun ngan aku, tapi aku buat official sorting untuk term Hogwarts yg baru (semlm 1 Dec ikut taim omputeh) aku dapat Ravenclaw la plaakkk
ish kambeng btoll



aku tak sker Ravenclaw sangat, better aku masuk Slytherin aa
Ravenclaw mcm berlagak pandai jer sumer
tapi at least Luna Lovegood dlm Ravenclaw, ala la jugak kawan aku ahahah
"Wit beyond measure is a man's greatest treasure..." - Luna Lovegood, The Order of the Phoenix

sat aku susun sumer House ikut kepahaman aku ~edited

Gryffindor - yang berani tapi bodo (tgk la Harry masa Task 2, kalu dia tak slamatkan Gabrielle pun takper.. duhh)
Slytherin - pentingkan diri sendrik, berlagak mcm bagus.. podahh
Ravenclaw - berlagak pandai, prasan pandai, nerds
Hufflepuff- skema, baik sgt, pastu slalu kene pijak

hoho!



Image hosted by Photobucket.com

No comments: