Monday, December 05, 2005

Seken round wahahaha

aku nak maki skett si babih babih tonyok yg dok depan dengan blakang aku kat dalam wayang tu..
terutama skali babih tonyok yg jantan ngan betina yg dok blakang aku..
dari mula citer setat sampai abis, dorg dok potpetpotpet jadi tukang citer tader gaji, every scene dorg gi citer.. arhh tensyennyer aku..
dah la memekak, dekat part yg besh besh dorg lagi bising..
contoh la masa Quidditch World Cup tu, dah la aku tgh nak kosentret part Krum tu buat aksi yang menggetarkan jiwa raga aku tu, dorg buleh pakat citer, "eh dia buat pusing-pusing la.." pastu yg pompuan tanya, "tu sape?", yg laki tu jawap, "ala tu la yang nanti masuk pertandingan tu.. blablablabla.." haa camni la sampai citer tu abis!!

masa fest taim aku cakap kekuat, "Syhhhh!!" dorg diam, pastu memekak balik..
seken taim, aku toleh blakang, "dik boleh tolong diam tak?" ok dorg diam la kejap dalam 18 saat
kali ketiga.. masa Harry kene kejar ngan Hungarian Horntail tu, tgh crucial giler scene tu, aku nak konsentretttttttt arhh.. aku toleh blakang, "oi! diam la oii.."
kali ni dorg dah buat tatau jer ngan aku
kimak babih betul tonyok 2 ekor nih, dah muka masing-masing mcm dak skolah form 4..
kali keempat, aku sound lagi, "korg tak bleh diam ke??" dorg diam tapi pastu bising balik.. waaaaaa... apa nih? aku cakap bahse siam ke afrika ke atau aku mengembek ke yg dorg tak paham?
pastu aku ignore jer aa sound efek terlebeh makan budu tu (aku dengar slang klantan), pastu org bawah terus diam agaknya lepas aku dok sound-sound budak atas..
yg mamat yg dok sebelah aku ni pun gelak jer lebeh, tapi pondan siam betul tak sound la plak babih tonyok kat blakang kitorg nih..

aku dok pk aa, ada gak ye babih babih tonyok ulu sesat yg tak reti behave kat tempat public..
mak dorg tak ajar ke supan santun budi bahasa?
kalu cakap selo takper, aku rasa separuh wayang tu dengar sore dorg..
setiap scene dorang narrated korg pun mesti rasa annoying giler..
eiii.. kambeng kabaret sekor, kambeng tader telor sekor.. padan la dua-dua ekor ni kapel!!!

setau aku kalu kat tempat org putih, kalu ada yg misbehaving kat public, kita buleh komplen and then staff kat situ ada hak untuk halau dorg..
kat mesia nak buat camtu? wakluuuuuuu
ahh tader masa aa aku nak kuar cari staf TGV nak komplen, aku yg baya soploh hengget, tokey TGV yg kembong perot..

oh nanti aku ada byk lagi komen pasal GoF wuhuu.. nampaknya third round bakal menanti bersama-sama Narnia wahahaha..
oh my Bulgarian Bon Bon

No comments: