Thursday, September 13, 2007

peraanngggggggg!!!!

aku takot cicak
baca betul2
aku TAKOT cicak
sampai tahap aku boleh koma dan giler
kasik la aku menatang lain; ular katak lipas tikus (walaupun aku geli sikit2) tapi takkan boleh celen ngan prasaan troma aku terhadap cicak

apsal?
aku pun tatau

ade prasaan nak takotkan aku ngan cicak ke?
ade yg terdetik hati nak acah2 aku ngan menatang ni ke?
i tell you, DON'T.
aku bukan main2 tau.
aku buleh sampai tahap kene heart attack.
klu aku mati, aku jadik hantu kaco korang.
i deadly serious folks.

so this is another one of my many battles against them.


macam shilake kan
gamba ni pun buat aku meremang2
eeeeee



perangkap menatang tu merangkap perangkap lipas


klu sangkut, sampai mampos pun aku tak hengen nak hangkut buang
gile hapee


>> seseorang yg berkongsi trauma aku <<

No comments: