Tuesday, September 18, 2007

Prison Break Season 3 Episode 1

oh aku tader la eksaited sangat
selepas tgk season 2 yg at times, sucked, dan totally forgettable, aku mcm tak expect season 3 ni besh sangat
ingat tak season 2 finale? mcm tetiba Scofield masuk prison balek
dan byk issues yg blom selesai
i guess ramai yg dah lupa kot what happened

yg aku paling ingat masa season 2 finale, ialah kemachoan dan kebranian abg_Kellerman haha
i wonder season 3 ni dia ada
lagipun tak tunjuk betul2 dia kene tembak dalam van tu

---------spoiler------------






aku sempat donlod kat opis tadi
via rapidhare dengan 2 pc dan 4 IP
dalam 2 jam abis
i wasn't in a hurry, so selow2, balek umah lepak2 baru aku mula tengok
the sight of abg_butak, sedikit pun tidak mengerujakan aku
part Bellick tu lawak
i was told yg Bellick akan berada dlm keadaan separa bugel dalam beberapa episod pertama
ada masalah baru timbul
LJ ngan Sara kene culek yo
unless Scofield tolong sorang inmate kat Sona tu escape, LJ ngan Sara mati

duh.

tader apa yg besh sgt
biasa je
satu part paling besh.
abg_Mahone jugakk.. wahahaha
masa dia slamatkan Scofield tu la part paling besh dalam episode neh
owh giler machoo

ok lah
mungkin aku tgk jugak kot haha
dgn harapan Kellerman masih hidup kot
aku pun dah lupa
Lincoln dah exonerated, Kim mati, Sara punye kes kene dismiss, supposedly LJ slamat
ade aje lah masalah timbul ngan abg_butak lembik neh
i couldn't help thinking, klu Linc yg ada skali dalam prison tu, dia buleh kalahkan laki yg gado ngan Scofield tu dgn satu tangan sahaja

strictly for kipas susah mati only.

here some random screencaps

No comments: