Wednesday, June 17, 2009

dasar penipo

aku kdg2 hangen ngan org suka cari duit yg pakai referral2 tu
yg slalu spam merata dengan url mcm ni http://cariduitsenang.com/index.php?referid=12345
dah la mende ni menipo
jual e-book la pekejadah
jual prepaid tapi kene pakai referral la pekejadah
kene masuk 20 hengget 30 hengget pastu dok mengangkang kunun2 duit masuk
aku tak tengok lagi org yg guna mende alah ni jadi jutawan pon

ok fine, tu cara dia cari duit la kan
PALING aku hangen, yg jenis menipo mcm ni
aku ni ekceli suka klik2 kat status org kat ym
bayangkan aku klik mende alah seperti dlm gamba ni, kuar website lain
owh sorry, mmg bukan website cariduitsenang pekejadah
tapi melaun ni letak tajuk sikit punya besh
bila klik kuar mende lain
kalau la kunun dia menang hadiah ke duit ke dengan guna cara ni, pastu kasik makan anak binik, tu apa hukum dia tu
duit tu buleh masuk perot ke?
(ni ayat manusia tgh hangen)

aku nak je spam melaun ni dengan virus krungkrang tu, tapi lantak la
aku cuma mampu maki hamun je la
what the fish!


2 comments:

kuizikel said...

kudin, aku pelik.. ko invi ke dah tuko ym id lain.. aku tak penah nampak ko blink dlm list ym aku..hohoho

junkfood said...

baek punya cover.... utusan kononnnnnnnnnnn........... engkau pon pandai cover jugak adreen